2 Nisan 2015 Perşembe

Tütünü Kendin Yap Anneler Buraya;

Başlıkdan da anlaşıldığı üzere TüTü  işine de el attım :) sizi de tecrübelerimle aydınlatmak isterim öncelikle çok kolay herkes yapabilir benim bebeğim dokuz aylık 3metre tül kullandım bir bir buçuk yaş için ideal metresi iki TüTü yaptım bu ilk denememdi satın aldığım yer beline saç bandı verdi ben saç bandına göre yaptım pek memnun kalmadım tüller birbirine girdi gibi oldu ;) ikinci tütü için normal bel lastiği kullandım çok daha iyi oldu dikkat etmemız gereken diğer önemli bi konuda kestiğimız tülun eni 15cm olmalı  daha az olursa da tüller iyi durmuyor boyunuda  bebeğimize göre ayarlamaliyiz
Bu da pembe tütü çok daha güzel oldu belinin normal lastik olması etkiledi yapim için youtube da videolar var bu kadar detay olmasa da düğüm atma şekli için izleyebilirsiniz kesim de aynı püf noktaları bunlar benim henüz tamam değil süsleme yapacağım silikon tabanca kullanarak size de kolay gelsin anneler bebisleri öpüyorum umarım faydali olabilmissimdirr ;)

Posted via Blogaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder