30 Mayıs 2015 Cumartesi

Doğumgününümuz çerçevemızz

Bizde durumlar yoğun bu aralar..berenimonun doğum günü hazırlıkları var tabii bende bi  süpermoms olarak neler yapabilirim dedim ve elimden geleni yaptımm ilk olarak benim çok çok beğendim çerçevemden başlamak istedim alışılmışın dışında farklı bi şey olsun dedim öyle de oldu..

Marongozdan kolaylıkla temin edebildigim çerçeveyi cadence pembe boya ve fırça kullanarak boyadım boyama işlemi çok kısa sürdü diyebilirim ilk defa tahta boyamis biri olarak bu kadar kısa süreceğini tahmin etmemiştim.. kullandım ponpon firçanin etkisi de azımsanamazdi  kısa sürede kurudu ve  ilk işlem tamamdır ✔✔
 Pembe tül kullandım bi pencere görünümü verdimm perde şeklinde kenarlarından bağladım tülün  böyle kıvrımlı  durması zor olmadı tahta olduğu için çok rahat tuttu..Beyaz zemin üzerine bebek pembesi tül de çok tatlı durur küçük bi tavsiye ..
Işte benimmm çerçevemm..  kenarlarına ince saplı çiçekler yerleştirdim kalan tül ile Fiyonk yapıp sabitledim çok tatlı ve süslü oldu umarım güzel ve mutlu fotoğraflarımız olur.. doğum günü sonrası evimi süsleyecek bu harika şeyy ..herkes yapabilir yeter ki isteyin isteyelimmm

Posted via Blogaway

2 yorum:

  1. Merhaba çerçevenizi çok beğendim ellerinize sağlık :)
    Böyle küçük kutuda boyayı nereden temin edebiliriz acaba?

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim.. internette hobimarketten siparis vermiştim renk çeşidide oldukça fazla.. cevap geç oldu yeni gördüm yorumunuzu da umarım faydali olmuşumdur..

    YanıtlaSil