6 Haziran 2015 Cumartesi

Bebek Tokası yapımı..;))

Merhaba arkadaşlar bildiginiz gibi berenimoma bu cici saç bantlarını yapmıştım ve inştagramdan  çok soru  geldi  nasıl yaptınız?  blogda yok mu ? daha fazla dayanamadım  anlatsam da içim rahat etmedi.. bugün oturdum sizin için bi kaç model yaptım tekrardan fotoğraf cekmeyi de unutmadim tabi bunu da severek yaptımm yine üstelik heyecan bile oldu diyebilirim çün
kü sizin için yaptımmm fotolar çok net yine de anlatacağım..;)
Birinci adımda kurdeleyi katlıyoruz orta noktası belirleyip diğer ucunu da ikinci adımda birleştiriyoruz  orta noktasını elimizden bırakmıyoruz hiç  üçüncü adımda kurdele ucunu devam ettirerek yine orta noktaya birleştirip alt tarafa kıvırıyoruz ve elimizde fiyonk var artık..
Burda iğne ve iplik kullanıyoruz ilk adımda ortadan bi kaç dikiş yapıyoruz ikinci adımda iğneyi yandan üç hamle ile geçiriyoruz aynı uygulamayı diğer yandan da yapıp ipi sıkılıyoruz son adımda artık fiyonk daha belirgin oluyor onu da iple sıkılayıp sarıyoruz  fiyonkumuz tamammm  ortadan ince kurdele ile sarınca da   anneleri sayesinde bebislerin böyle cici tokası olacak .. ama henüz bitmedi model ikiye geçeceğim..
Farklı olsun dedim  tamamen  yaratıcılığa  kalmış böyle bi şey de çok güzel oldu üç tane yarım kurdeleyi(kesmeden) bi noktada birleştirdim bi kaç dikişle sabitleyıp karşı tarafta da üç kurdeleyi aynı boyutta yaptım yine ortada birleştirip dikiş yaptım  benim tercihim ortasına çiçek koymak oldu bunun yerine daha küçük fiyonk keçeden harf süs  de olabilir.Yapıştırmak için silikon tabanca kullandım..
Sevgiyle kalınn..

Posted via Blogaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder